Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Fantastiske Albertslund
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løberens Julekalender 2003
 Fantastiske Albertslund
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

eurodont
Æresmedlem

København S
posteringer 309

Skrevet - 30/10/2010 :  19:00:28  Vis profil  Besøg eurodont's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Til arrangørerne af Copenhagen 6 Hours Run, Alot:

Tak for endnu et fantastisk arrangement fra Jeres side. Jeg har godt nok ikke noget sammenligningsgrundlag, da alle mine 4 ultraløb er løbet i Albertslund; men hold da ferie, hvor er det bare godt arrangeret.

Alting klapper perfekt: depoterne, tiskueropbakning, ruten, de flinke og hjælpsomme børn, der ryddede pænt op rundt om søen, etc.

Jeg kan ikke andet, end varmt anbefale ALOT's løb.

5/5 løbesko herfra.

Mvh.
Sirus

May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2701

Skrevet - 30/10/2010 :  19:36:34  Vis profil  Besøg May-Britt's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Herfra gives 5½/5 løbesko, fordi de også havde sørget for perfekt løbevejr

Løbet har også min varmeste anbefaling.

Jeg kan oplyse, at ALOT arr. DM på 100 km d. 16.april 2011. Hvis man synes, det er lidt for langt, er det også muligt at løbe 50 km. Ruten er lidt anderledes end til 6 timers løbet, men servicen, engagementet og stemningen er den samme. http://copenhagen-ultramarathon.blogspot.com/

May-Britt
www.ultra3460.blogspot.com
Til toppen af siden

Bragin
Stjernemedlem

Taastrup
posteringer 89

Skrevet - 30/10/2010 :  21:18:54  Vis profil  Besøg Bragin's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Endnu en gang et super arrangement i Mosen. Det var også godt arrangeret sidste år, men de at de i år havde baggage/omklædningstelt, lækker forplejning og et vandbord der var til at finde ud af gør at men helt glemmer småproblemerne med det nye chipsystem. I det hele taget var stemningen helt i top.
Thanks A lot, ALOT
Dennis
Til toppen af siden

StjernholmJr
Stjernemedlem

Vejle
posteringer 196

Skrevet - 31/10/2010 :  00:07:49  Vis profil  Besøg StjernholmJr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja arrangørerne kan jo ikke lastes at min ultradebut ikke gav det forventede resultat, så jeg må også give 5 ud af 5 løbesko.

Og så lærte jeg den vigtige lektie, at til Ultra skal man ikke starte langsomt.....man skal starte MEGET langsomt.

Tak for en god dag.

Vh
StjernholmJr.....http://bstjernholm.blogspot.com/

Tanker flytter intet alene
Til toppen af siden

2208
Rutineret medlem

København NV
posteringer 63

Skrevet - 31/10/2010 :  14:08:41  Vis profil  Besøg 2208's hjemmeside  Svar med kopi af besked
også topkarakter herfra! hold op et godt arrangement. Så gode arrangører er sjældent set. Jeg var godt nok lidt nervøs for tidtagning, men den blev klaret så professionelt!
Jeg havde - vist ligesom mange andre - min ultra-debut i Albertslund. og hold da op et godt debutløb. er i dag meget glad for de 62.4 km, selvom mine lår gør forholdsvist ondt i dag..

www.letsgocrazy.dk
Til toppen af siden

Jannicke
Almindeligt medlem

OSLO
posteringer 21

Skrevet - 31/10/2010 :  19:28:47  Vis profil  Besøg Jannicke's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Lørdagens arrangement bød på hyggelige omgivelser, et fint løpevær og trivelige mennesker. Selv måtte jeg dessverre stå av etter 3t p.g.a skade i kneet. Jeg kommer gjerne tilbake ved en annen anledning. Albertslund var et hyggelig bekjentskap.
Løpsrapporten min fra løpet finnes her:
http://jannicke-athletics.blogspot.com/2010/10/race-report-copenhagen-6h-race.html

Jannicke

http://jannicke-athletics.blogspot.com/
Til toppen af siden

jakoblindtolborg
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 30

Skrevet - 02/11/2010 :  20:04:36  Vis profil  Besøg jakoblindtolborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det var en super dag og et fantastisk løb, og beslutningen om at deltage i næste års løb blev for en stor del af Løbeklubben på Facebooks 9 deltagere allerede taget, inden benene holdt op med at gøre ondt.

Derudover har enkelte andre allerede meldt deres interesse, så der er gode muligheder for, at vi stiller endnu mere talstærkt op til næste år.

Vi ses
Jakob

Løbeklubben på Facebook - Kom og løb med
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page