Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Løbebånd eller løb i naturen
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Løbebånd eller løb i naturen
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Kasperm87
Aspirant

Stockholm
posteringer 0

Skrevet - 12/12/2016 :  10:30:00  Vis profil  Besøg Kasperm87's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle,

Mit første opslag og jeg er spændt på bevarelserne :)

Jeg har overvejet at træne mere effektivt/intensivt med min løbetræning. Jeg løber måske 1-3 gange om måneden og kun 5 km ad gangen. Jeg overvejer at købe et løbebånd som jeg kan have stående i lejligheden, fordi det måske motiverer mig mere at løbe på.

Jeg har kigget på dette løbebånd http://www.sporttema.dk/lobeband-Viking-Sport/viking-sport-lobeband-sort.php

Er det okay til en begynder som mig? Det findes ret mange og jeg har kigget på lidt forskellige i denne type http://www.sporttema.dk/lobeband.php

Eller vil folk bare råde mig til at løbe i naturen i stedet?

Ser frem til at høre fra jer!

Mvh. KAsper

Terracuda
Aspirant

Kbh
posteringer 0

Skrevet - 07/02/2017 :  09:53:42  Vis profil  Besøg Terracuda's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Kasper
Et løbebånd i en lejlighed - og indendøre i det hele taget - har den ulempe, at der mangler køling.
Det kan til dels afhjælpes med en ventilator.
Når man motionere sin krop øger man respirationen markant, kroppens temperatur stiger markant, med øget svedproduktion til følge.
Både den forøgede respiration og den forøgede svedproduktion betyder mere fugt i luften - og derfor bør du huske at lufte ud, for at undgå din lejlighed omdannes til et dampbad.
Går til vaflerne vil du svede så meget at det driver af dig og danner en sø på og omkring dit løbebånd - hvilket ligefrem kan føre til vandskade i lejligheden.
Personlig synes jeg det er noget skrammel med et løbebånd i en lejlighed. Du kan lave nogle øvelser, der vil styrke din krop og gøre dig til en bedre løber, inden døre, men selve løbetræningen vil jeg anbefale at foretage udendøre - og helst i så grønne omgivelser som muligt :)
God træning ;)

Terracuda
The Mountain Man
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page