Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Blondinen i Indoor Run 2009 ;) (pics+vid)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Blondinen i Indoor Run 2009 ;) (pics+vid)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 10/01/2009 :  21:39:05  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Årets weekend nr. 2 og hvad har vi ? To herlige marathonløb i Danmark ! Lørdag DUUL og Århus 1900's Indoor Run... og imorgen søndag vanker det traditionsrige Kalundborg Vintermarathon.

Ok, dagens dyst stod altså i Århus, i NRGi Arena, hvor vi side om sidde med både 24-timers løberne skulle løbe rundt og rundt og rundt, ja, på marathon hele 161 1/2 gange rundt på den godt 250 meter lange, indendørs rundstrækning. Arrangementet var under marathonløbet flot og professionelt afviklet, og stemningen blandt løberne var absolut i top... kun enkelte lod til at irritere sig over de til tider trange forhold (når mange løbere pludseligt var samlet et kritisk sted) eller over 'ruten'. Så up front skal der i hvert fald fra min side lyde stor tak og stor ros til arrangørerne og de mange flinke hjælpere ! TAK !

Så går vi til billedberetningen... her er Fedtmuledyret ankommet til NRGi Arena i Århus.

(Den store grå bygning).

Den er god nok.

Indenfor skal løbsnummeret med den indbyggede chip afhentes.

Her ser vi i blåt Dorrit afhente sit nummer, Dorrit debuterer idag på 24 timer. Hep-hep !

Lidt senere modtager 24 timers løberne instruktioner om, hvorledes det hele fungerer.

Bl.a. om hvor de kan hvile sig, det kan der jo blive god brug for.

Mere af ultrafolket.

Starten for ultrarytterne gik kl. 10.00 ... her ser vi med karakteristisk blåt hår Per Hjort fra DUUL, også debuterende på 24 timer. Kom så, Per, kraften sidder i håret.

1 sekund i start.. i orange ser vi Ole Cramer i comeback, herligt at se dig til løb igen, Ole.

Så er de igang... marathonløberne skulle pænt vente på deres start kl. 10.30.

Mere.

Hov, hvem har vi her i ventetiden.. svenske venner i Susanne Gren og Lennart Skoog.

Og så er det vist tid til at afsløre dagens stunt, det sexede skolepigedress... ikke heelt sådan...

.. men tæt på !

Mere.

Jeg ved godt, hvad I tænker...

... ja...humøret var højt... og dragen spredte glæde.... især blandt flere af de nærgående herrer, der ikke kunne dy sig med klap bagi.

Arrangørteamet... de to herrer er Søren Skytte og Kent Møller.

Så gør vi klar til marathon, forventningerne er høje synes det lyse ud af deltagerne.

Marathonløbet er igang !

Stemningsbillede fra galleriet.

Og her oppefra.

Mere.

Mere endnu.

I midten af billedet i blåt Toni E. Kjaer, manden med tredieflest marathon i Danmark.

Omgangene blev projiceret op på væggen, så man kunne følge i, hvor langt man var nået.

I gult den suveræne vinder af marathonløbet i tiden 3.05.04, Johan Havn.

(Her lidt senere med medalje på. Stort tillykke med sejren !)

Med nr. 146 får Mogens Pedersen løbet sig ind på 3.36, godt klaret, Mogens !

Stemningsbillede.

Camilla Martin på væggen ?

Svenske K-G Nystrøm, manden med flest marathon- og ultraløb i Sverige, 648 marathon og 94 ultraløb !!!

Der kæmpes... efter noget tid begyndte det hårde gulv at gøre nas i benene, jeg tør slet ikke tænke på, at de stadig løber rundt derude, ultradyrene.

Vi kan få et indtryk af forholdene fra dette videoklip med en næsten fuld runde i NRGi Arena.

Eller: http://www.youtube.com/watch?v=NpTKGKpMk30

Yndigt, ikke.

Som nævnt så spillede arrangementet 100 %, her det velforsynede depot.

Flere kæmpende løbere.

Striben.

Tidstagningcrewet.

Livreddercrewet.

Deltagercrewet.. eller nok rettere, dele af det... her Annette (Michael's kone) der udstrålede stor ro !

Tor løbende mod slutstregen.

Nå... ja, jeg kom så i mål på ligegodt 5 timer.. jeg mener, jeg må have løbet mindst en omgang for meget, men det må vise sig i fintællingen...

Herefter følger så nogle billeder af ultraløberne, først ser vi her en glad Anders Meinild Nielsen med nr. 1 ! Sejt nummer !

Her vor tyske ven Christian Hottas, arrangør af Teichwiesen marathon og god for vel godt små 1200 marathon/ultraløb.

I grønt Vagn Kirkelund.

I front en vistnok ret stærk tysker.

Per Hjort, igen.

I gult K-G på siden af Kim Larsen fra Hjulbenet.

Jan Michael Andersen fra Ålborg.

Sparthalon og Badwater helt, Kim Rasmussen.

Anne-Marie Rossen i flot stil.

Ole Cramer igen.

Den stærke og stærkt løbende Flenser, Jacob Flensborg.

Michael Nielsen i grønt samt Rasmus Nissen.

Ja, det var nogenlunde det, årets marathon nr. 2 kom i hus... og guddødme, om ultraløber i skrivende stund ikke stadig bikser rundt deroppe i Århus. Stor repekt for det !

På gensyn i morgen i Kalundborg !

mvh. Tor

My marathons - stories, pictures and videos: http://www.temperance.dk/blog/

frold
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 1000

Skrevet - 10/01/2009 :  21:56:16  Vis profil  Besøg frold's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Takker for endnu en god billedserie - og tak for den omgang du gav. Nu skylder vi vist en omgang ;-)

Opdelingen i 2 spor hvordan var den tænkt? Løb ultraløberne i et spor og marathon i et andet eller hvordan?

Mvh
Frederik Frost Nielsen
Til toppen af siden

Lars-Ole
Æresmedlem

Havndal
posteringer 264

Skrevet - 10/01/2009 :  22:46:03  Vis profil  Besøg Lars-Ole's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, os, der løb marathon, løb i det yderste spor, der var 7 m længere pr. omgang end det inderste.

L-O
Til toppen af siden

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 10/01/2009 :  22:56:22  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

Dejligt med denne billedrapportage fra Århus, godt at se Ole Cramer på banen igen, og mange af de øvrige seje ultraløbere.

Mon ikke nr. 23 er JAN Andersen fra Aalborg, der forhåbentlig kan vise de øvrige konkurrenter hvordan man disponerer et 24timers løbet i løbet af natten.

Flot outfit Tor - endnu en gang vækker du jubel for internet publikum også.

Fortsæt held og lykke både i Århus og Kalundborg søndag formiddag.

LarsM

Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 10/01/2009 :  23:18:52  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeps,

tak Lars, en mindre typo... er rettet i mit indlæg.

Tor

My marathons - stories, pictures and videos: http://www.temperance.dk/blog/
Til toppen af siden

ThomasMJ26
Æresmedlem

Aars
posteringer 817

Skrevet - 11/01/2009 :  13:21:47  Vis profil  Besøg ThomasMJ26's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Mogensn pedersen havde nr 146 og ik 136

winners never quit
quitters never win

Thomas Jørgensen
Til toppen af siden

Carsten DK
Æresmedlem

Aarhus C
posteringer 401

Skrevet - 11/01/2009 :  15:35:34  Vis profil  Besøg Carsten DK's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Som at være der selv ... igen. Tak for det, Tor!

Mvh
Carsten
Til toppen af siden

whatwhatwhat
Æresmedlem

Nykøbing F
posteringer 259

Skrevet - 11/01/2009 :  21:12:38  Vis profil  Besøg whatwhatwhat's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Æv også, at jeg ikke løb 24 timer, men nøjedes med 12 timer, så jeg først startede kl. 22. Jeg ville ellers gerne have set den flotte blondine!

Gulvet virkede umiddelbart eftergivende, men hold da op, hvor var det hårdt i længden. Det var en speciel oplevelse at skulle løbe så kort en runde, så mange gange, men sådan må det nok være, hvis man vil løbe i varme i Danmark i januar. Det var meget få gange man blev sinket af den til tider trange rute - det var faktisk ikke noget problem, men nu var der heller ikke så mange deltagere i 12-timers løbet.

Arrangementet var virkeligt godt. Depoterne var utroligt velforsynede - der manglede simpelthen ikke noget. Hjælperne var flinke og hjælpsomme. Kort sagt, så var der ikke en finger at sætte på arrangementet.

/Jørgen
Til toppen af siden

Lindevang
Æresmedlem

Langeskov
posteringer 368

Skrevet - 12/01/2009 :  13:24:07  Vis profil  Besøg Lindevang's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Fin beretning endnu en gang!! Jeg troede egentligt at det med mænd i kvindedragter hørte Melodi Grand Prix til, men ak ak... Jeg synes nu du er noget mere inspirende i dit "normale" outfit, eller hvad ved jeg om hvad der er normalt for dig.. ;-)

Venligst

Lindevang
Odense
Til toppen af siden

thisted
Nyt medlem

Skanderborg
posteringer 7

Skrevet - 12/01/2009 :  23:13:26  Vis profil  Besøg thisted's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej specielt til alle deltagere af løbet.

Det var sjovt at være sammen med jer og tage en masse billeder af jer.
Godt løbet allesammen.
Ca. 740 billeder kan ses på www.olethisted.dk

venlig hilsen
Ole Thisted
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page