Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Skövde 5 - vi gjorde det ! (+pics)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Skövde 5 - vi gjorde det ! (+pics)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 04/05/2008 :  21:19:54  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Så er det gjort ! Fem marathon indenfor fire døgn er tilbagelagt... af Mogens, Vagn, Anders, Peter og jeg selv Tor !

Det blev er herlig solskinsdag med perfekt løbevejr og det var som om, at alle havde sparet lidt kræfter til at give den lidt ekstra her på sidstedagen. Jeg selv løb min bedste tid for de fem løb... og hele 50 minutter hurtigere end igår (hvor jeg godt nok havde problemer med mig ryg...). Anders kom flot under fire timer... og den jyske mafia gav den også alt, hvad den kunne trække (mere om dette senere)... kun Peter var uheldig endnu engang at døje med sin mave.

Her kommer dagens billeder, vi starter med morgenbønnen fra Kirkelund.

Gruppebillede af deltagerne Skövde 5-dages marathon 2008 !

Danskerbilledet ! Øverst fra venstre Mogens Pedersen, Anders Munch Madsen, Vagn Kirkelund og Tor Rønnow. Forrest Peter Bøgevig.

Så gør vi alle klar til start kl. 10.00.

Voila... så er vi igang.

Afsted det går !

Mere.

Svenske Andreas lagde sig i front fra start... men blev hurtigt løbet ned af Reima, løbets suveræne vinder.

Dupont og Dupont. I kampen Dupont vs. Dupont trak Dupont sig ud som sejrherre idag.

Peter og Markus.

Anders i fin stil.

Mogens på vej mod en flot andenplads idag... og tredieplads totalt. Stort tillykke !

På sidste runde skulle vi løbet 'modsat' gennem kolonihavehusene... her kommer Andreas efter en flot præstation idag !

Petri plus femina Malin som 'hjælper' idag.

Torill - feltets eneste og dermed bedste kvinde. Stort tillykke... og flot løbet !

Dagens poetiske forårsbillede.

Hans-Inge på sidste runde !

Lennart kæmper !

Her er jeg selv inde på sidste runde !

Jeg får et klap med på vejen af Eric og Peter.

Ja... så kom jeg i mål.. og blev her lykønsket af bl.a. depotbestyrer Peter, der ar en fantastisk munter, venlig og heppende støtte alle fem dage. KÆMPE TAK for en fantastisk indsats... iøvrigt også til Reima, Torill + døtre !

Løbets tre bedste herrer og bedste kvinde. Til højre Mogens, så den alvorlige blå mand Sven Welleman (som fik smilet frem idag), Reima og Torill. Flot, flot, flot !

Vi fik alle et lille minde, her Anders.

Kirkelund ! (løbets total nr. fire - godt løbet, Vagn !)

Og til sidste mig selv, gumlende på en mad... sådan, det var dét !

Ja, så blev vi den oplevelse og erfaring rigere.. jeg har i hvert fald lært en masse ting .. både om mig selv, om at løbe... og jo også en masse herlige og engagerede mennesker !

Tak fordi I læste med.. og for jeres kommentarer de øvrige dage, som der desværre ikke var så megen mulighed for at besvare.

mvh. Tor

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

Jesper
Æresmedlem

Randers
posteringer 876

Skrevet - 04/05/2008 :  21:38:42  Vis profil  Besøg Jesper's hjemmeside  Svar med kopi af besked
SUPER SUPER FLOT

KÆMPE STORT tillykke til jer alle... det er sgu sejt løbet

med løbevenlig hilsen

Jesper (http://like2run.dk)

"Pain is temporary - Pride is forever"
Til toppen af siden

whatwhatwhat
Æresmedlem

Nykøbing F
posteringer 259

Skrevet - 04/05/2008 :  21:52:36  Vis profil  Besøg whatwhatwhat's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Fantastisk godt løbet af jer alle! Det er dybt imponerende at I har løbet 5 marathons på 5 dage, og generelt endda med meget stabile tider!

Stort tillykke med løbene!

/whatwhatwhat
Til toppen af siden

bass´n´run
Stjernemedlem

Ålsgårde
posteringer 93

Skrevet - 04/05/2008 :  21:57:47  Vis profil  Besøg bass´n´run's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Godt gået alle sammen. Har fulgt med i dagenes løbsrapporter og billeder og prøvet at leve mig ind i jeres strababser. Gætter på at jeres drengetur har trukket godt med tænder.
Jeg selv løb Natursti-Marathon og overvejede også at løbe om lørdagen på Fyn men kroppen nægtede Og så tænkte jeg igen på jer - og jeres 5 dage i træk!!! Imponerende.

Tillykke til jer 5

vi ses (måske) til CPH.
-SP

http://www.myspace.com/schoupoulsen
Til toppen af siden

Ukaleq
Stjernemedlem

posteringer 135

Skrevet - 04/05/2008 :  22:29:35  Vis profil  Besøg Ukaleq's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Wow ... der er fuld street credit til jer drenge. I er sgu for seje!!

Her er der kun en ting at gøre .... øhh, næh 5 ting at sige til jeres weekendsysler:
TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE og ikke mindst TILLYKKE

Morten

Livet er som et hundeslædeløb. Hvis man ikke er førerhund, ændrer landskabet sig aldrig.
Til toppen af siden

tbo.dk
Rutineret medlem

Fredrikssund
posteringer 48

Skrevet - 04/05/2008 :  22:37:49  Vis profil  Besøg tbo.dk's hjemmeside  Svar med kopi af besked
100% RESPEKT HERFRA!
Til toppen af siden

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 05/05/2008 :  07:49:10  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej med jer.
Et KÆMPE tillykke til jer seje løbere,flot at i alle klarede den.
Jeg glæder mig til at mødes med jer og høre lidt om jeres tur,det kan jo være vi ses i Vinde Helsinge den 1 Juni til et af de sjældne løb,nemlig et gratis Marathon,Vinde Helsinge ligger ikke langt fra Kalundborg.
Endnu engang tillykke til jer alle fra 5 Tårns Motion.
Hilsen Jørn.

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP
Til toppen af siden

klovnen
Almindeligt medlem

hald
posteringer 19

Skrevet - 05/05/2008 :  13:48:49  Vis profil  Besøg klovnen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej super løbere
Et atort Tillykke Fra klovnen jeg har virkeligt RESPEKT for det i har gjot. Man er sgu stolt over at være løber, når man kender sådan nogle seje hunde som jer!
Hilsen Klovnen Aage

aage
Til toppen af siden

kim t
Stjernemedlem

5874
posteringer 113

Skrevet - 05/05/2008 :  20:21:53  Vis profil  Besøg kim t's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Fantastisk flot præstation Stort tillykke herfra til alle der gennemførte
Mvh. Kim T
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 06/05/2008 :  19:08:44  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Tak for jeres hilsener !

Jeg er stadig ret træt og løbene kører stadig rundt i hovedet... det var mange indtryk på få dage... det tager lidt tid at bundefælde...

... kan være, vi får høre, hvordan de øvrige deltagere oplevede det...

På gensyn i København !

Tor

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/
Til toppen af siden

PeterFrb
Stjernemedlem

Nyker, Bornholm
posteringer 174

Skrevet - 07/05/2008 :  11:48:33  Vis profil  Besøg PeterFrb's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Til Tor, Anders, Mogens, Vagn og Lene skal der herfra ydes en stor tak for sidst - det var nogle hyggelige og udfordrende dage i Skövde og jeg glædedede mig især meget over, at I viste så godt et løb på sidste dagen - mens jeg selv løb rundt med talrige pitstop på toilettet var det en fornøjelse at følge jer rundt på de ca 1.700 meter, som blev løbet 600 gange af 10 danske fødder.

Lene skal der ydes en rigtig stor tak til for udlån af kakao, sandwich og opmuntring og med alle de omgange du gik rundt i kolonihaveområdet må det også have været god motion. Glæder mig til at se billederne.

Bortset fra mine maveproblemer, der tiltog fra dag til dag med deraf manglende evne til at optage energi, så var det overraskende "nemt" at løbe de 5 marathon på 4 døgn. Jeg tror vi alle er blevet fysisk og mentalt styrket. Selv kom jeg gennem på at jeg på intet tidspunkt tvivlede på, at jeg kunne - og undervejs måtte jeg tvinge mig selv til at løbe i et roligt tempo for ikke at stresse maven for meget. Diarre og mavekramper er ikke sjove at løbe med, men det at komme igennem disse dage på ren viljestyrke og erfare benene bevares friske, er noget jeg helt sikkert vil få gavn af fremadrettet

Benene var så friske mandag at jeg inde i mig selv tænkte tanken om hvor der kunne løbes endnu et marathon, men løb et par rolige restiutionsture i stedet i det skånske sommervejr

Til andre der kunne få tanken om, at prøve kræfter med et sådanne arrangement, kan jeg kun anbefale jer at springe ud i det - I vil undervejs opleve at kroppen har en fantastisk evne til at tilpasse sig omstændighederne - og det at alle 22 gennemførte viser at det er til at lade sig gøre hvis man selv tror på det - kun en måtte kæmpe sig igennem med en akillesene der begyndte at give bøvl undervejs i løb 4.

Peter
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page