Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Skövde 4 (+billeder)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Skövde 4 (+billeder)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 04/05/2008 :  09:09:43  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Fjerdedagen i Skövde blev vel overstået for os alle ! Personligt havde jeg dog krise med min ryg, som gjorde ondt hver gang jeg tog et løbeskridt... og derfor blev det til en del gang for mit vedkommende. Men jeg fik afsluttet i fin stil og det kan jeg glæde mig over. Ved aftenstid hvor jeg skriver dette har jeg det faktisk bedst af alle aftenerne og ser positivt frem mod sidste løb !

Lad os kigge lidt på billederne fra 4-dagen:

Det samlede regnskab inden dagens start.. jeg har taget patent på sidstepladsen.. og fik udbygget den føring idag. Det er nu en ok sidsteplads at have !

Klargøring inden løbet. Skal...skal ikke...

Mere.

Steen Sjøgreen var dukket op til dette løb... og som det ses af trøjen, så skal vi huske Puma Charity Run i Fælledparken næste lørdag ! Der er også børneløb !

Steen blandt nogle af de svenske løbere.

Til venstre Reima's kone Torrill og til højre Stig Söderström, den eneste i feltet der tidligere har løbet fem marathon i træk.

Svenske Eric der fik store problemer idag... han sluttede faktisk kun 2 1/2 minut før mig, det siger jo det hele.

Hyttekammerat Markus i fin stil.

Stemningsbillede. Idag regnede det IKKE... dét var dejligt !!!

Et kig væk fra ruten.

Her er det lykkedes at vriste et smil fra den alvorlige idag gule mand, Sven Wellermand, feltets næsthurtigste løber... som løber utroligt fokuseret og kraftfuldt !

I gult Anders, i rødt Steen... og Markus som modkørende.

Dagens poetiske billede.

Sven og Markus dyster.

Dagens Fedtmule-foto... jeg sluttede som sagt godt af... de sidste 10 km på under 1 time... det er godkendt for en fyr som mig... på marathon nr. 4 indenfor tre døgn !

De øvrige danskere klarede si godt, Anders og Peter løb lidt langsommere end igår, Peter havde igen bøvl med maven. Den jyske løbemafia løb deres hurtigste løb, de er sgu imponerende de gutter der, Mogens og Vagn. "Det er i orden !".

Ja, så håber jeg bare at ryggen ikke volder de samme problemer imorgen... og at benene kan finde ud af at holde sig igang, osv.

Nå, vi tager lige et par billeder mere.. her et stemningsbillede fra vores mandehybel:

Sikke et herligt rod.

Sovekammeret.

Det var en fin hytte.

Lørdag aften.. Remia og Torril byder til grillaften. Som alt andet til dette arrangement, så spiller tingene perfekt. Ja, vi kan kun sige mange gode og rosende ord !!!

Svenskere !

Reima ved grillen.

Et glad værtspar.

Så bliver der gaflet ind.

Her mænger jeg mig med mafiaen.

Ja, på det tidspunkt jeg forhåbentligt får uploaded denne beretning er der kun 1 time til, at den sidste start går. Kan I nu have en god søndag !

mvh. Tor / Vagn / Mogens / Peter / Anders

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

Man
Stjernemedlem

Broby
posteringer 135

Skrevet - 04/05/2008 :  10:07:29  Vis profil  Besøg Man's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Hej Drenge.

Vi kan se at i virkeligt forstår atløbe stabilt.Det ser godt ud
Misundelig kan man hurtigt blive.

Tillykke med dit løb nr. 77 Tor, for 1½ døgn siden.
vil højst sandsynligt være at finde til Rudersdahl marathon hvis du kan reservere nr. 77 til mig. er dog ikke helt ops på hvilken dato det er.

Man

Husk motion skal dyrkes med måde ,- vores måde
www.hjulbenet.dk
Til toppen af siden

Juul-løberen
Æresmedlem

Nykøbing F.
posteringer 495

Skrevet - 04/05/2008 :  12:23:45  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej man

Det næste Rudersdalmarathon løbes lørdag den 9. august 2008.

GARMIN Rudersdal sommermarathon
Hermed indbydes til endnu en sommerudgave af GARMIN Rudersdal marathon !

Løbet afvikles lørdag d. 09-Aug-2008 på RudersdalRuten, vi håber på godt vejr og glade deltagere.

Efter løbet vil der være mulighed for at hygge sig sammen på BAKKEN og evt. fællesspisning, mere herom vil følge snarest.

Grundet andre arrangementer på Rundforbi Stadion vil start/slut muligvis lægges et andet sted, ligesom der i værste fald ikke kan tilbydes badefaciliteter mv.

På gensyn !

mvh. Tor Rønnow / GARMIN Rudersdal marathon

Venlig hilsen
Juul-løberen

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page