Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Zürich: det gik ikke ;( (NU MED BILLEDER)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Zürich: det gik ikke ;( (NU MED BILLEDER)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 01/01/2007 :  10:53:46  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så blev det min tur til at udgå af et marathonløb...efter 23.75 km og 2 timer og 53 min sagde mit højre knæ stop og det ville have været vanvid at fortsætte og dermed spolere starten af 2007.

Men...det var en MEGET speciel måde at starte et nyt år på og en meget speciel måde at løbe et marathon på. Jeg lærte da også lidt om mine kræfter og mind-set, så jeg er glad for oplevelsen og så må jeg bære at det ikke holdt til mål. Det var nok også lige overmatchet mine evner og form...men...jeg søgte eventyret og det fik jeg.

Billeder følger når jeg kommer hjem engang...og bliver frisk...har sovet 3 timer pä en bænk i lufthavnen indtil nu....

Tor

PS: PIS OGSÅ
PPS: Det hører med til historien, at jeg døgnet forinden d. 31 dec løb Socialmarathon og tog til Zürich med fly, altså 10 timer imellem de to løb.

Min blog om marathon og spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

Philip Ulrich
Æresmedlem

Vedbæk
posteringer 252

Skrevet - 01/01/2007 :  11:21:31  Vis profil  Besøg Philip Ulrich's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det var nu flot forsøgt og tænk over Kirkegaards citat:

"At vove er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste livet"

Du vovede og så kan man ikke tabe, men kun vinde. Måske ikke alt, men mere end hvis man ikke forsøger.

Philip Ulrich
Til toppen af siden

Mccf
Stjernemedlem

Galten
posteringer 125

Skrevet - 01/01/2007 :  11:35:13  Vis profil  Besøg Mccf's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ærgerligt, men se sådan på det, at du startede 2007 med en rigtig beslutning, så alt tegner til, at i år kan blive et fantastisk løbeår.

Hellere starte året med en rigtig beslutning end med en skadespause.

Michael

PS. Når det er sagt, så....ja, pis!
Til toppen af siden

bruunmagnus
Æresmedlem

Fredericia
posteringer 573

Skrevet - 01/01/2007 :  12:40:02  Vis profil  Besøg bruunmagnus's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor!
træls at høre det ikke gik,men du havde et mål,og denne gang smuttede det altså,det er selvfølgelig surt lige idet man må erkende sine grænser er nået,men det du kender dig selv så godt og kan finde udaf at stoppe i tide,så det er ok,du prøvede eventyret og det må så være en god mindeværdig oplevelse når nu ærgerlserne har fortaget sig lidt,jeg synes stadigvæk det var en fed ide du fik og det skal nok bane vej for store løbe oplevelser i 2007
godt nytår
mvh
per
Til toppen af siden

hornbeck
Æresmedlem

posteringer 240

Skrevet - 01/01/2007 :  12:56:46  Vis profil  Besøg hornbeck's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torr

Jeg hæfter mig ved dine ord (jeg søgte eventyret) Det er klasse.
Bare at disponere som du gjorde, kræver mod og overskud. Det har du.

Hilsen Hornbeck
Til toppen af siden

Thorsgris
Æresmedlem

Korsør
posteringer 450

Skrevet - 01/01/2007 :  13:12:59  Vis profil  Besøg Thorsgris's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

Ja, jeg syntes det er godt gået. Du er godt nok et dedikeret menneske, når du vælger at tage til Zurich nytårs-aften "bare" for at få oplevelsen med at det løb med.

Respekt.

- Thorsgris

P.s UANSET du gik ud!

..Hvis man er villig til at indrømme at man begår fejl, har man én fejl mindre at indrømme..

http://runners-only.blogspot.com/
Til toppen af siden

GreatDane
Æresmedlem

Marke
posteringer 262

Skrevet - 01/01/2007 :  13:41:37  Vis profil  Besøg GreatDane's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Jeg synes nu du er en vinder alligevel. 25 Marathons på ét år. Det er sejt. Og det er måske endnu sejere at kende sine begrænsninger og stoppe mens legen er god.

Stor respekt til dine bedrifter og held og lykke med dine mål i 2007
Glæder mig til at se billederne

GreatDane

"Livet er ikke den tid der er gået, men den tid du husker"
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 01/01/2007 :  16:13:57  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Tak for jeres opmuntrende svar, de luner meget ! Jo, det var den rigtige beslutning...og det er det vigtige at have for øje. Der er linet en række spændende løb op de næste fire måneder, som jeg absolut ikke vil gå glip af.

Her kommer så et par billeder...

Først identificerer vi arrangement og sted. Årstallet er 2007 !

Her ser vi lidt af målporten, som jeg jo så desværre ikke kom igennem . Løbsarrangør Roger Kaufmann sad trofast til lidt over 05.00 og saluterede hver løb i mål med et 'Herzliche kongratiluation' på bredt svejtser-tysk...dét er stil, synes jeg !

Her fornemmes, at det dels er ret mørkt og at der fatisk var ret mange løbere...godt 300 på marathon, 1/2-marathon og 10 km. Løbet var super arrangeret og kan bestemt anbefales !! Ruten er helt flad og ganske nem, 70 % på grus, 30 % asfalt/cykelsti.

En lokal skønhed fra Uganda, Awilo . Sød dame ! Hun løb 7 marathon sidste år, også dette løb.

Og så en mindre skøn bøvefrans fra Danmark. Hvad sker der med den lmape der ?

Tre minutter i kransekage og Champagne..blot ikke til os...den er god nok !

Stemningen er høj, der er få sekunder til start.

Løbsstart ! Årsstart 2007 ! Vær velkommen Herrens år...og held og lykke til alle med deres mål i livet !

Til sidst et billede fra ruten, hvor man fornemmer, at det faktisk var meget mørkt. Ved depoterne var der bål...opg ude på ruten kunne man kun se lyskeglerne fra de andre løberes pandelamper. Alene dette var hele turen værd...det var særdeles specielt ! Jeg satser på at komme tilbage engang - og gennemføre !

mvh. Tor

Min blog om marathon og spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/
Til toppen af siden

Anissa
Æresmedlem

posteringer 212

Skrevet - 02/01/2007 :  10:30:01  Vis profil  Besøg Anissa's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torr.
Til Lykke med at have løbet 66 km indenfor et døgn!!! Flot.
Jeg beundrer dit mod og din energi.
Hilsen anissa
Til toppen af siden

run forrest run
Æresmedlem

posteringer 507

Skrevet - 02/01/2007 :  11:00:36  Vis profil  Besøg run forrest run's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torr.

Hatten af for dit vilde projekt. Ærgeligt at det ikke lykkedes, men så er det bare op på hesten igen Hyggeligt at hilse på dig til socialmarathon´et (dog efter vi var kommet i mål).

Gomez
http://medlem.jubii.dk/ultrarunning/
Til toppen af siden

Katharsis
Æresmedlem

Skanderborg
posteringer 318

Skrevet - 02/01/2007 :  12:32:05  Vis profil  Besøg Katharsis's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor!

Hvis Zürich er det nederlag, du skal have i 2007, er det værste jo allerede overstået! Så frisk mod, det er allerede vildt hvad du har opnået i 2006!!

Godt Nytår !

Mvh
Gitte

- per aspera ad astra
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page